s1lent розпочав роботу над цим проєктом на початку 2015 року. Спочатку він намагався виправити gamedll від в’єтнамця cs16nd, але чим більше виправляв баги, тим більше з’являлося нових. Аналіз і прогонка коду через IDA змусили його залишити цю ідею.
Через кілька місяців поява ReHLDS дало друге дихання. У цьому проєкті його зацікавив метод реверс-інжинірингу та система тестування.
Це результат реверс-інжинірингу оригінального моду CS для Half-Life (HLDS build 6153beta) із використанням налагоджувальної інформації DWARF, вбудованої у лінуксову версію cs.so.
Простими словами, ReGameDLL — це те, що відповідає за CS у цілому. У ньому описана вся логіка моду CS, включно з роботою зброї, поведінкою об’єктів (entities), взаємодією команд, умовами закінчення раундів тощо.
ReGameDLL повністю сумісний із оригінальним модом CS. Все, що потрібно зробити, це завантажити бінарні файли ReGameDLL і замінити оригінальні mp.dll/cs.so.
Конфігураційний файл game.cfg слід розмістити в корені сервера або у папці моду cstrike.
Файли ReGameDLL несумісні з оригінальними, оскільки скомпільовані іншим компілятором. Це означає, що плагіни, які аналізують бінарний код (наприклад, Orpheu), ймовірно, не працюватимуть із ReGameDLL.
Коментарів поки немає. Будьте першим!