ReHLDS, Reverse-engineered HLDS 3.13.0.788

 

ReHLDS — Результат реверс-інжинірингу HLDS

ReHLDS — це результат реверс-інжинірингу оригінального HLDS (build 6152/6153) із використанням налагоджувальної інформації DWARF, вбудованої у Linux-версію HLDS, engine_i486.so.

У процесі реверс-інжинірингу було виявлено та виправлено безліч недоліків і потенційних багів, що зробило рушій більш стабільним і продуктивним.

Мотивація

Головна причина — Valve більше не займається підтримкою HLDS, а баги залишаються без виправлень. ReHLDS дозволяє це виправити.

Цілі

  • Надати стабільний HLDS із розширеним API для модів і плагінів.
  • Оптимізувати продуктивність сервера.

Поточний стан

Рушій стабільний, майже всі функції працюють коректно.

Як використовувати?

ReHLDS повністю сумісний із оригінальним HLDS. Завантажте бінарні файли ReHLDS і замініть оригінальні swds.dll або engine_i486.so. Перед заміною переконайтеся, що ваш сервер оновлено через steamcmd до останньої версії (6xxx+ beta).

Директорії архіву

  • 'pure': Для роботи, аналогічної оригінальному HLDS від Valve.
  • 'bugfixed': Містить виправлення та покращення.

Увага!

Файли ReHLDS несумісні з оригінальним HLDS через використання іншого компілятора. Деякі плагіни, наприклад Orpheu і dproto, можуть не працювати. Однак для більшості плагінів вже є покращені аналоги.

Що це нам дало?

З'явилася можливість не просто вивчати рушій, а й легко вносити в нього зміни. Це дозволяє швидко виправляти помилки та покращувати його функціонал.

Команди

  • rescount — виводить загальну кількість ресурсів у прекеші.
  • reslist — виводить детальну інформацію про кожен ресурс у прекеші. Корисно для управління ресурсами та уникнення проблем із лімітом ресурсів.
Завантажити файл
Перегляди: 17
Завантаження: 0
Автор: ReHLDS Team

Коментарі

Коментарів поки немає. Будьте першим!